שומר מסך - אמנון לוי - פסיכולוגית

מתוך שומר מסך - אמנון לוי
אחת משתי תוכניות שעסקו במתחזים לפסיכולוגים

5 תגובות:

  1. מה קרה עם המקרה המזעזע הזה.
    האם יש לאן לפנות?
    אני גם נפגעתי ממתחזה לפסיכולוג ולמעט הגשת תלונה לא יכולתי לעשות כלום. התחום פרוץ לגמרי. תודה על המידע. מקווה שיועיל וימנע מקרים כאלה בעתיד

    השבמחק
  2. גם אני הגשתי במקרה אחר תלונה במשטרה. אבל עד שתבדק, ה"פסיכולוגית" ממשיכה לעבוד!
    בידקו תעודות. היו ערים לשרלטנים גם במסבה של חזות עדינה

    השבמחק
  3. תודה.כל הכבוד.עד היום אני סוחב איתי פגיעות נפשיות ופיסיות ממטפלת שטענה על עצמה שיש לה תואר בפסיכולוגיה ובדיקור סיני.צריך שיהיה גוף עם גב משפטי,שיהיה למי לפנות .השרלטנים תופסים אותך במקומות הכי חלשים בהם אתה נותן את עצמך בתמימות ומתוך מצוקה.הם עושים בך כרצונם....!ישר כח!
    נחוץ שתהיה בידיכם רשימת מתחזים לטובת הציבור הרחב!
    א. מגוש דן.

    השבמחק
  4. לצערי הרב גם תעודות ודיפלומות לא מחסנות מפני מטפלים שהגיעו לתחום שלא מן הטעמים הנכונים, ושהחליפו את הטיפול בעצמם בטיפול באחרים. הגעתי למטפל מומלץ עתיר בעיטורי כבוד ושבחים ועברתי ניצול רגשי וכוחני ע"י מה שהיתי מכנה- גמד מוסרי
    שהרס את חיי במקום העצמתם ובניתם והביא אותי לתחתית השאול למרות שבפועל נותרו לי עוד שנים רבות לשרוד על פני הכדור. כך שאם מסתכלים על זה אולי במבט אחר- את השרלטנים ניתן בסופו של דבר ללכוד אבל הרבה יותר קשה להוכיח עוגמת נפש ממטפל מן השורה.

    כשאין את המימד החומל, העיניו, הרגיש המכיל, המתכוון ואוהב האדם אצל המטפל הקונבנציונלי, עדיף אולי להמר על מתחזה שמכיל את הנתונים הנ"ל.
    מטפל פסיכופט עם תעודות כשרות דינו כמטפל מתחזה.

    השבמחק
  5. התחזות הנה עברה פלילית . לרבות התחזות לבעל מקצוע רפואי או פרא- רפואי .
    התחזות לפסיכולוג הנה מעשה מרמה חמור ויש להגיש בגינה תלונה במשטרה .
    כל מטופל בר דעת צריך לבקש לראות תעודות הסמכה מהמטפל . כמו כן ניתן לבדוק אמיתות רקע מקצועי במשרד הבריאות ( דרך האינטרנאט ) .

    השבמחק

אשמח לקבל תגובות והערות, תודה.